FAQ - pytania i pomoc

W jakich godzinach działa sklep?

Aktualne godziny działania sklepu internetowego Ketoshop.pl można znaleźć w zakładce kontakt.

Nie mogę się dodzwonić, dlaczego?

Działamy od poniedziałku do piątku w godzinach podanych w zakładce kontakt.
Naszym priorytetem jest jak najszybsze realizacja Państwa zamówień. Często jednak zdarza się tak, że właśnie obsługiwany jest inny klient, dlatego polecamy kontakt e-mail lub przez specjalny formularz w zakładce kontakt. Odpisujemy i oddzwaniamy tak szybko, jak to możliwe.

Jak otrzymać rabat do zamówienia?

Wszelkie informację o rabatach, znajdą Państwo na naszej stronie w zakładce rabaty.

Czy jak dziś wyślę przelew to czy jutro paczka do mnie dojdzie?

Zamówienia realizujemy po zaksięgowaniu wpłaty przez nasz dział księgowości. Dokładamy wszelkich starań, aby paczki były pakowane jeszcze tego samego dnia, w którym została odnotowana wpłata, jednak czas realizacji jest określony w regulaminie i wynosi do 7. dni roboczych, a czas dostawy wynosi do 2. dni roboczych i jest zależny od wybranego Przewoźnika.

Czy można dokonać zmian w zamówieniu po zmianie statusu na "wysłane"?

Niestety po zmianie statusu zamówienia na "wysłane" nie można dokonywać zmian, ponieważ zamówienie zostało już przekazane kurierowi.

Czy zamówienia są realizowane w weekendy i święta?

Zamówienia są realizowane wyłącznie w dni robocze od poniedziałku do piątku w określonych godzinach.

Jakie są dane do przelewu?

LOGOTEC Jerzy Dryndos
Nr konta: 57 1140 2004 0000 3802 7911 4699
W tytule przelewu prosimy podać tylko nr zamówienia.

Informacja dla przelewów spoza kraju:
IBAN - PL57 1140 2004 0000 3802 7911 4699
Kod BIC/SWIFT: BREXPLPWMBK

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówień określony jest w regulaminie sklepu i wynosi do 7. dni roboczych, jednak zwykle paczki pakujemy w ciągu 48h od zaksięgowania wpłaty (w przypadku przedpłat).

Kiedy dany produkt będzie dostępny w sklepie?

O dostępności produktu w przyszłości można się dowiedzieć dopisując swój adres e-mail do formularza na stronie brakującego produktu, w momencie gdy pojawi się w ofercie klient zostanie o tym automatycznie poinformowany.

Można też skontaktować się z nami poprzez formularz kontaktowy i zapisać się na listę oczekujących. Po pojawieniu się produktu, od razu informujemy klienta o ponownej dostępności.

Jaki jest numer kontaktowy do firmy "InPost"?

Numer kontaktowy do firmy kurierskiej InPost (infolinia): 722-444-000 lub 746-600-000.

Czy realizowane są wysyłki za granicę?

Tak, realizujemy wysyłkę produktów za granicę. Informacja o koszcie wysyłki dostępna jest podczas składania zamówienia lub na stronie Formy dostawy.

Jak często realizowane są zamówienia zagraniczne?

Zamówienia zagraniczne realizowane są 2-3 razy w tyg, w zależności od ilości zamówień do zrealizowania.

Jak wyglądają koszty wysyłki w Polsce oraz na terenie Unii Europejskiej?

Informacje na temat kosztów przesyłki zawarta jest w zakładce Formy dostawy.

Jakie są opcje płatności za zamówione produkty?

Możliwe formy płatności znajdują się na stronie Formy płatności.

Z kim kontaktować się w sytuacji, gdy paczka została wysłana (odebrana przez kuriera), a jeszcze do mnie nie dotarła?

Prosimy o kontakt z firmą przewozową InPost. W razie problemów również służymy pomocą.

Otrzymałam/em uszkodzoną przesyłkę. Co mam zrobić?

Prosimy o sporządzenie protokołu w obecności i z pomocą kuriera. Jeśli nie jest to możliwe, to prosimy o bezzwłoczny kontakt z naszym specjalista ds. obsługi klienta po przez adres e-mail kotakt@ketoshop.pl. W mailu prosimy o opisanie sytuacji oraz załączenie zdjęć uszkodzonej przesyłki. Zajmiemy się wyjaśnieniem zainstniałej szkody, a o dalszej procedurze będziemy informować Państwa drogą mailową. 

W przesyłce brakuje zamówionego przeze mnie produktu lub jest w niej produkt, którego nie zamówiłam/em. Co robić?

Prosimy o kontakt przez formularz kontaktowy z naszym Specjalistą ds. obsługi klienta, pomoże w jak najszybszym czasie rozwiązać zistniały problem.

Twój koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów

Cena zestawu: %bundleSum%
Anuluj